woensdag 13 augustus 2014

Round baby playmat / rond baby speelkleed

Last fall my little boy was born. I made him this round playmat so he would be able to play on the ground. The first few months he spend a lot of time on this mat, watching the world go by and playing with his toys.

In de herfst werd mijn zoontje geboren. Ik maakte dit ronde speelkleed voor hem zodat hij lekker op de grond kon spelen. De eerste paar maanden heeft hij veel tijd doorgebracht op dit lekker dikke kleed. Lekker spelen en mensen bekijken.



Last few days he is walking around the table by himself so the playmat isn't used anymore. But before I put it away on the attic I wanted to show you what it looked like.

De laatste dagen loopt hij al langs de tafel dus het speelkleed wordt niet meer gebruikt. Voordat ik het kleed definitief op zolder opberg wilde ik het toch nog even laten zien. 





I used different fabrics, with different textures and added a giraffes tail!

Ik gebruikte verschillende stoffen met verschillende texturen en naaide er een staart van een giraf aan!




Thanks for visiting my blog!

Bedank voor het lezen van mijn blog!

4 opmerkingen:

  1. Echt een super leuk kleed! Misschien kun je het een tweede leven inblazen? Als wandkleed? Of er een cape van maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goed idee! Heb zoiezo nog een stuk giraffenstof liggen, wilde nog eens een giraffen-verkleedpakje maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh super leuk zeg! Handig ook om op te bergen.. Wat een tof idee!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...