woensdag 1 oktober 2014

Survival cap / Survival muts

Next weekend I'll go on a little trip with my friend L. We will be playing a game with about 68 other teams. Since it's cold at night and we will be sleeping in a tent, I decided to make myself a simple cap  to stay warm.

Komend weekend ga ik op een klein tripje met mijn vriendin L. We gaan een spel spelen met ongeveer 68 andere teams. Omdat het 's nachts best koud is en we in een tent slapen, besloot ik voor mezelf een simpele muts te maken om warm te blijven. 


For the pattern I traced an old cap. Really easy. Lining is made of cotton from an old t-shirt, outside is a leftover fleece. 

Voor het patroon trok ik een oude muts over. De voering is van katoen van een oud t-shirt, de buitenkant van een restje fleece. 


Ha! And now you guys have seen a little bit of me too! ;)

Ha! En nu hebben jullie ook een klein beetje van mij gezien! ;)

2 opmerkingen:

  1. Ideetje? Wit mutsje met rood randje en pomponnetje?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I know! ;) Misschien met carnaval met de hele familie 'waar is Wally' spelen! ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...