woensdag 26 november 2014

1001-dingen-tasje

Deze week een klein naaiprojectje tussen de bedrijven door. Die bedrijven bestaan op dit moment eigenlijk vooral uit het zorgen voor een ziek kind met veel snot en dichtgeplakte ogen. Zielig. 


De oplettende bloglezer(es) heeft het tasje vast al herkent op de eerste foto: een recept uit 'Zo geknipt'. Leek me echt een ideaal 1001-dingen-tasje, maar heb nu nog geen idee waar hij voor gebruikt gaat worden.


En verder laat ik de foto's vandaag voor zich spreken. Kan ik me weer bezig houden met tissues en hoestdrankjes.

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk projectje :-) Succes met de tissues en hoestdrankjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch nog tijd gehad om iets te maken. Lijkt me heel handig om in je tas te stoppen om allerlei spulletjes bij elkaar te houden. Hoef je niet je hele tas leeg te halen...ha! Beterschap!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...