zondag 1 maart 2015

Stoffenmarkt & sneak preview

Er was vandaag stoffenmarkt in Nijmegen!
Het was veel te koud en er stond veel te veel wind om lang rond te snuffelen, maar ik ben blij met mijn opbrengst. Deze drie mooie stoffen nam ik mee naar huis.

1. Een torrenstof. Mooie kleuren, gave vormen en mooi zacht zomer tricot. 



2. Vespa's! Mijn broer is dol op vintage Vespa scooters / motors. Ik vond deze kleurenstelling erg geslaagd. Nu nog verzinnen wat er van te maken!


3. Een stof met gestileerde druppels. Vrij dunne maar zware kwaliteit tricot. Ik viel vooral voor de mooie kleuren en het patroon. Vond deze stof bij de couponkraam voor een goeie prijs, misschien durf ik er zelfs wel een vestje/shirtje voor mezelf van te naaien.


Na het struinen was het hoog tijd om op te warmen met een hete koffie en een stukje carrotcake. Prachtig uitzicht op de waal en fijn gezelschap. Een geslaagde zondag!

Oja, en een kleine sneak preview van het naaisel waar ik nu mee bezig ben. Ik heb me nog een keer gewaagd aan 'bandwerk'. Komende week meer.....

1 opmerking:

  1. Leuke vangst vandaag. Ik heb nog twee grote coupons op de kop getikt en drie halve meters met kleine motiefjes. Binnenkort een naai-middagje doen? Ben benieuwd wat je met de stofjes gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...