donderdag 23 juli 2015

Feestje

Hieperdepiep hoera!!

Precies 1 jaar geleden plaatste ik het eerste berichtje op mijn blog.
Met een klein beetje schaamte plaats ik hier toch het linkje. Het kaarsje is hetzelfde, maar verder is er veel veranderd!


Dat ik ben gaan bloggen was in het begin eigenlijk niets meer dan een experiment voor mezelf. Om me te helpen in mijn zoektocht naar wat ik echt leuk vind om te doen, om te ontdekken van welk deel van het 'maken' ik het meest blij wordt, om te onderzoeken wat er zou gebeuren als ik mijn ideeën zou delen. 

En wat is dat leuk! Ik had nooit verwacht dat er zoveel leuke, lieve en enthousiaste reacties zouden komen! Zoveel support uit allerlei hoeken, zoveel fijne blogs (en bloggers!) leren kennen. Zoveel inspiratie!
Een hele dikke dankjewel daarvoor!
Voor mij geen twijfel dat ik verder ga, met bloggen, met dingen maken en vooral met dat hier te delen. 

Op een taartje trakteren gaat digitaal een beetje lastig, maar droom gerust even weg bij deze twee heerlijke taartjes.



Lieve groet en een dikke dank jullie wel voor het meelezen, 

Lieke

5 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...